13 Eylül 2013 Cuma

Wordpress Eklenti Güncellemelerini Kaldırmak

Merhabalar arkadaşlar blogspottan açtığım yeni blogumun 2. yazısını yazıyorum. Sanırım bu blogda uzun süre devam edeceğim. Benim içinde iyi oluyor, bilgilerimi dosyalarımı rahat rahat arşivleyebiliyorum. Wordpress eklenti güncellemelerinden rahatsız olan arkadaşlar için bir makale yazmak istedim. Bir önceki konuda bahsetmiştim, eklenti kodlarını da kendine göre düzenleyen ben gibi birçok arkadaş var. Yeni gelen bir güncelleme ile bütün düzenlemeleriniz kayboluyor ise bu vereceğim yöntem ile kolayca işlemi halledebilirsiniz. Nasıl kapatırım? Örneğin All in one seo pack için yeni bir güncelleme geldi.
FTP'mize bağlanıyoruz ve eklenti klasörüne giriyoruz.
all_in_one_seo_pack.php dosyasını buluyoruz.
Version: 2.0.3.0 yazan yeri
Version: 2.0.3.1 olarak değiştiriyoruz.
İşlem tamamdır, güncellemeyi yaptınız gözünüz aydın. Diğer eklentiler de bu şekildedir arkadaşlar tüm eklentilerinizi bu şekilde ana fonksiyon dosyasını düzenleyerek yapabilirsiniz.

Herkese iyi çalışmalar umarım faydalı ve yararlı bir bilgi verebilmişimdir. Nicole Simone - Melt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder