14 Eylül 2013 Cumartesi

AdSense Başvuru / Onay / 2. Onay / Pin / Başarı Hikayesi

2007 yılından beri internetin her alanında çalıştım hizmet verdim hizmet aldım vs. vs. vs... SEO alanında çok çalıştım SEM alanında çok çalıştım teknoloji ile beraber biz de geliştik.

Devam da edeceğiz inşallah. Fakat şu var ki Google'n yaptığı tüm yeniliklere göz gezdirdiğimiz zaman başarılı olduğu tek alan AdSense işini bilen iyi kazanıyor hakkını yemeyelim kimsenin.

 3 yıl öncesine kadar AdSense ortağı olmak gerçekten çok kolaydı, sonrasında bir adım öteye ve bir adım öteye şimdi ise 10 adım öteye taşıdılar. Bence çok da güzel oldu, önüne gelen hesap banlantıyor çatır çatır hesap açıp onu yine banlatıyor zararı bizlere oluyordu.

 Askerden sonra ben de çok uğraştım bocaladım ama AdSense'den eskisi gibi güzel kazançlar ve bunu orantıda tutmayı başaramamıştım bir türlü. Hesabımı devrettim vs. komple bıraktım. Sanırım kendimi yenilemem gerekiyormuş ve çok şükür onu da yaptım ve AdSense iş ortaklığına geri döndüm.

Fakat bu sefer de AdSense hesabı alamıyordum bir türlü. Üzerinde biraz çalışınca o kadar da zor olmadığını gördüm ve geliştirdiğim strateji ile 2 ay gibi bir sürede 1. onay, 2. onay ve dün de pin kodum geldi.

Peki ne yaptım? 
Öncelikle VPN açtım USA lokasyon bir IP ile yeni gmail hesabı açtım.
Ardından Youtube kanalı oluşturdum.
Bir web sitesi açtım oyun üzerine makaleler yazdım.
 - Burada dikkat edilecek nokta Youtube ve Google+ profilinizi doldurun aktif olun güncel olun.
Ardından Youtube hesabıma biraz video yüklemeye başladım.
Bir süre sonra reklamlar görünmeye başladı ufak ufak kazandırmaya da başladı.
Sonrasında önceden açtığım oyun sitem için URL kanalı başvurusu yaptım ve bir iki gün sonra onayım geldi. Web sitemde de reklamları yayınlamaya başladım.
2. Onayımda gelmiş oldu böylece.
Daha sonra oyun sitem için biraz hit alacak konular girdim o sürede iyi geliştiği için hitimde biraz artış oldu ve reklamlar tıklanmaya başladı.
Günler geçti ve hesabımda biriken para 10 doları geçti banka bilgilerimi girdim doğruladım Pin'im o arada yola çıktı.
Dün (13.09.2013) Pin kodum ev adresime geldi ve doğruladım. Şimdi alacağım ilk ödemeyi bekliyorum. 

Arkadaşlar AdSense hesabı açmak isteyip açamayanlar için biraz olsun yol gösterebilmek istedim. Lütfen içinizden de olsa bir Maşallah deyin, nazar etmeyelim hepimiz kazanalım. Şöyle küçük bir görüntü ile de konuyu biraz renklendirelim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder